Kontakt os     PrePress     TechMedia e-shop
 
  » Telemarketing » Analyser

6. juni 2020  

 

Print side Print side  Tilføj til favoriter Tilføj til favoriter  E-mail side E-mail side

Analyser

Ved alle telefoniske kontakter ligger der en grundlæggende analyse forud. En egentlig analyse udarbejdes hvis et udvalgt område ønskes nærmere belyst. Det kunne eksempelvis være:

Behovsanalyser
Kunder til denne type analyser ønsker, at undersøge markedet for eks. nyt produkt. Der undersøges her i hvilke n retningen markedet behov bevæger sig. Det kunne også være et gammelt produktområder der skulle undersøges for.

Kendskabsanalyser
I denne analyseform spørges til kendskabet på produkter, services m.m. Der kan spørges med
hjulpet og uhjulpet erindring. Metoden er meget anvendt ved annoncetest. 
 
Serviceanalyser
Der er her mulighed for at servicere kunden med en nyttig information. Det kunne være en
påmindelse om at indsende skemaer til bestemt tid o.lign.

Konkurrenceanalyser
Der sidestilles analyseområder og spørges til andre mærker, firmaer o.lign. af samme type. Der kan her let udarbejdes sammenligningstabeller, der giver et samlet overblik på branchen, produkt og lignende.

Produktanalyser
Et udvalgt produktprogram analyseres. Det er kun graden af definitionen, der afgør hvor specifik analysen skal være.

Holdningsanalyser
Der er her tale om respondenters holdninger til et udvalgt område. Det kan være holdninger hvor besvarelserne har variable svarmuligheder. Ved åbne svarmuligheder begrænses oftest antallet af deltagere, men til gengæld er analysen ofte meget specifiseret. Er analysen bestående af lukkede svar muligheder, lægges der op til en større respondentgruppe og mindre
specialiseret spørgsmål.

Medarbejderanalyser
Denne analyse har vi med stor succes arbejdet med i større virksomheder, hvor organisationen har haft store ændringer. Analysen kan laves fuldstændig anonymt, for at sikre ærligheden over for analyseområderne.

"Hvad hjælper det, at din virksomhed har et mål,
hvis dine medarbejdere ikke er uddannet til at nå det?"

TechMedia Telemarketing arrangerer hele analysefasen. Herunder udarbejdelse telemanus, emnegenerering, selve analysen og rapporteringen.

Kontakt Rikke Marott på telefon 43 24 26 30 eller e-mail rikke@techmedia.dk

 

 
 

ANNONCØRER
 

  
Tilmeld dig TechMedias webmail service...
 
.
   Site Map  |  Privacy statement     


TechMedia A/S | Naverland 35 | 2600 Glostrup | Telefon: (+45) 43 24 26 28 | Fax: (+45) 43 24 26 26 | E-mail: info@techmedia.dk
Åbningstider: Mandag - Torsdag: 8.30 - 16.00 | Fredag: 09.00 - 15.30



Copyright © TechMedia A/S - All Rights Reserved.

Powered by MEDIA2 Content Management System.

Valid HTML 4.01! Valid CSS!





© www.xn--leverandrregistret-n4b.dk